کاشت ابرو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان paver و آدرس paver-s.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

یکی از تخصص های پزشکی، که در دهه های اخیر، شاهد رشد فزاینده آن در سطح جامعه هستیم، تخصص زیبایی و پوست و مو می باشد. افزایش تعداد فارغ التحصیلان و نیروی انسانی متخصص و افزایش تعداد تقاضا برای عمل های جراحی زیبایی پوست و مو، سبب شده است تا از سایر کشورها نیز سالانه صدها گردشگر سلامت برای انجام جراحی های زیبایی پوست و مو، وارد کشور ما شوند.

عوامل گوناگونی در زیبایی فرد تأثیر گذار هستند؛ و در کنار هم به زیبایی ظاهری فرد، مفهوم و معنا می بخشند. در کنار زیبایی تناسب اندام، چهره و صورت افراد، یکی دیگر از عوامل مؤثر بر شکل گیری حس اعتماد به نفس در انسان ها می باشد؛ زیرا چهره فرد، بیشتر در معرض دید و توجه دیگران قرار می گیرد.

 

چگونگی کاشت ابرو

یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده زیبایی چهره، ابروها می باشند؛ زنان بیشتر از مردان به زیبایی، پرپشت بودن، قرینه بودن و کشیدگی ابروهای خود اهمیت می دهند. عوامل مختلفی سبب ریزش مو در افراد می شوند؛ ریزش موی ابرو نیز از این قاعده مستثنی نیست. برداشتن بد مو یا پیرایش غیر اصولی، ارثی بودن، بیماری های زمینه ای، عوامل محیطی و غیره، از مهم ترین عواملی هستند که در ریزش موی ابرو تأثیر گذار هستند.

در گذشته، زنان برای ترمیم ابروی خود، از روش های سنتی که متأسفانه امروزه نیز بسیار شایع می باشند، استفاده می کردند. این روش ها مانند، تاتوی ابرو، هاشور ابرو و غیره، از جمله روش هایی می باشند، که با استفاده از رنگ شیمیایی و آسیب به بافت های پوست، شکل ظاهری و مصنوعی، با ریسک و خطر بالا، همراه با تورم، التهاب و خونریزی در ابروها انجام می شدند.

این در حالی است که مدت ماندگاری آن ها نیز موقتی بوده و مجدداً با گذشت 6 ماه الی یک سال، باید تجدید شوند.کاشت ابرو از متد های پیشرفته و حرفه ای است که با ظرافت و دقت بالا و ماندگاری دائمی، ابروهایی کاملاً طبیعی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

در این مطلب، سعی داریم برای آگاهی شما عزیزان، به مباحث مهم در ارتباط با موضوع کاشت ابرو بپردازیم. از مهم ترین مباحثی که در کاشت ابرو مطرح می شوند، موارد زیر می باشند:

 

کاشت ابرو
نحوه کاشت ابرو
هزینه کاشت ابرو
آیا کاشت ابرو با درد همراه است؟
مزایای کاشت ابرو
عوارض کاشت ابرو
کاشت ابرو در اقایان
کاشت ابروی طبیعی
کاشت ابرو به روش SUT
کاشت ابرو در تهران
ترمیم ابرو
مرکز کاشت ابرو در تهران

 

کاشت ابرو
کاشت ابرو
مراحل کاشت ابرو

منظور از کاشت ابرو ، کاشت ابرو با موهای طبیعی فرد، به تعداد مشخص، با دقت بالا و تکنیک های متنوع و بروز می باشد؛ و به دنبال آن فرد، از ابروهایی زیبا، پرپشت و طبیعی برخوردار می گردد.

کاشت ابرو همان پیوند ابرو است؛ که فرد صاحب ابروهایی قابل رشد و زنده خواهد شد؛ بنابراین افرادی که از شکل ظاهری ابرو و کم مویی ابروی خود ناراضی هستند، افرادی که به دلایلی دچار ریزش ابرو می باشند، افرادی که بخشی از ابرو یا کل ابروی خود را به دلیل عوامل محیطی از دست داده اند، افرادی با دارا بودن زمینه بیماری های خاص، که دچار ریزش ابرو شده اند، افرادی که به صورت ارثی، ابروی کم پشت و نازکی دارند، و یا افرادی که بر ابروهایشان جای اسکار(جای بخیه، زخم، سوختگی و غیره) وجود داشته باشد، نیازمند کاشت ابرو هستند.

 

 

 

 

کاشت ابرو
کاشت ابرو

نحوه کاشت ابرو

فرآیند کاشت ابرو ، همانند کاشت موی سر انجام می شود؛ با این تفاوت که کاشت ابرو ، نیازمند دقت و ظرافت بالایی است؛ زیرا موهای ابرو در حالت های مختلف و یا اصطلاحاً، خواب های مختلفی قرار دارند، که باید به این حالات خواب ابرو دقت شود؛ تا حالت طبیعی ابرو به هم نخورد؛ و از طرفی باید از مویی برداشت انجام شود که شباهت زیادی از جهت جنس، نرمی و رنگ، به موی ابرو داشته باشد.

نحوه کاشت ابرو به این صورت می باشد که متخصص و تکنسین مربوطه، با استفاده از موهای کناره گوش، که شباهت بیشتری با موی ابرو دارند، برداشت خود را آغاز نموده و در امتداد موهای ابرو، کاشت خود را انجام می دهند. روند کاشت ابرو ، با طرحی از قبل پیش بینی شده انجام، و بعد از کاشت ابرو ، همانند کاشت موی سر، موهای کاشته شده، دچار ریزش می شوند؛ و در مدت 3 ماه، مجدداً جوانه زده و به تدریج رشد کرده و پر پشت تر می شوند.

نحوه کاشت، با توجه به نوع کاشت، متفاوت می باشد؛ اما به طورکلی دارای سه مرحله است. این سه مرحله شامل مراحل، برداشت، نگهداری و کاشت می باشد؛ و باید در هر سه مرحله، حساسیت و دقت لازم لحاظ گردد.

 

هزینه کاشت ابرو

کاشت ابرو ، از مهم ترین روش های کاشت مو می باشد که ظاهر و صورت فرد را تحت تأثیر قرار می دهد؛ از این رو توجه به مکانی که کاشت ابرو در آنجا انجام می شود و شخصی که عمل کاشت ابرو را انجام می دهد، بسیار حائز اهمیت می باشد. هزینه کاشت ابرو نیز، با توجه به عوامل زیر تعیین می شود.

– مکانی که کاشت ابرو انجام می شود.

– تکنسین یا پزشکی که کاشت ابرو را انجام می دهد.

– میزان کاشت و تعداد آن.

– نوع کاشت ابرو.

– گستردگی ریزش ابرو.

نکته: قیمت کاشت ابرو را به صورت تقریبی، با توجه به عوامل دخیل در قیمت کاشت ابرو ، از 4 تا 5 میلیون تومان می توان در نظر گرفت.

 

 

موارد تاثیر گذار بر روی هزینه کاشت ابرو

ممکن است شما به چند مرکز مراجعه کنید و متوجه شوید که قیمت ها متفاوت هستند این تفاوت قیمت ها به دلیل موارد زیر می باشد :

مهارت پزشک
محل کلینیک
تجربه پزشک در کاشت ابرو
هزینه پرسنل و تجربه پرسنل در زمینه کاشت ابرو
تجهیزات و دستگاه هایی که برای کاشت ابرو استفاده می شود .

منبع:kashtemou




:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : شنبه 12 مرداد 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');