10 توصیه آسان و ارزان برای پیشگیری از سوزش واژن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان paver و آدرس paver-s.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

 

 

درمان‌های خانگی سوزش و خارش واژن

معمولا در مورد درمان‌های خانگی سوزش واژن، نکات چندان زیادی مطرح نمی‌شود. درمان‌های خانگی به همان روش‌های پیشگیری که در مشکلات مشابه (مانند عفونت واژن، درمان خارش واژن و مواردی از این قبیل) به آن‌ها اشاره شد، محدود هستند. فقط نکته قابل توجه این است که اگر دچار سوزش واژن در اثر تماس واژن با ترکیبات شیمیایی یا محصولات فیزیکی مختلف شدید، باید علاوه بر حذف عامل آلرژی‌زا، تا جایی که می‌توانید، در طول روز آب ساده بنوشید که غلظت ادرارتان کم شود. کاهش غلظت ادرار و ادرار کردن مداوم می‌تواند به‌خودی‌خود عاملی برای رفع سریع‌تر سوزش واژنی باشد که در اثر تماس با ترکیبات شیمیایی یا فیزیکی اتفاق افتاده است. از طرف دیگر، اگر مبتلا به سوزش واژن هستید و دوره درمان را سپری می‌کنید، بهتر است که برای التیام محیط واژن و کاهش میزان سوزش در این ناحیه حتما روزی چند مرتبه ناحیه تناسلی را با آب خنک بشویید و سعی کنید که هنگام شستن دست‌تان را به این ناحیه نمالید تا باعث تحریک بیشتر نشوید. بعد از شستن واژن هم حتما محیط اطرافش را با یک دستمال نخی و سفیدرنگ کاملا خشک کنید و برای یک مدت کوتاه و تا بهبودی کامل شرایط‌تان سعی کنید که از دستمال‌توالت‌های رنگی، معطر و طرح‌دار استفاده نکنید.

 

منبع: خوب شی

 




:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : شنبه 3 اسفند 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');