طرز تهیه 15 معجون لاغری برای چربی سوزی و کاهش وزن سریع


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان paver و آدرس paver-s.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین معجون های لاغری برای چربی سوزی در کنار ورزش و روش تهیه و مصرف آنها بیشتر آشنا شوید؛

معجون های گیاهی و دست ساز برای لاغری
1. معجون دارچین و عسل
ترکیب عسل و دارچین یکی از بهترین معجون ها برای افزایش چربی سوزی بدن است که می تواند باعث لاغری و کاهش وزن افراد شود.

طرز تهیه معجون عسل و دارچین

دو قاشق غذا خوری پودر دارچین را به یک فنجان آب گرم اضافه کنید و بگذارید 30 دقیقه بماند تا دم بکشد و سرد شود، یک قاشق غذا خوری عسل را به آن اضافه کنید.

این معجون چربی سوز را در یخچال بگذارید و هر شب قبل از خواب و هر روز صبح ناشتا بنوشید.

2. لاغری با معجون سرکه سیب و دارچین
مطالعات نشان داده که معجون سرکه سیب و دارچین، سطح قند خون را کاهش می دهد، متابولیسم بدن را بهبود می بخشد، با کاهش اشتها از پرخوری جلوگیری کرده و باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

سرکه سیب به دلیل مقادیر بالای استیک اسید که دارد، با کاهش سطح انسولین خون به افزایش سوخت و ساز بدن کمک کرده و با کاهش اشتها باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

مطالعات جدید نشان داده که استیک اسید می تواند باعث لاغری سریع شکم و پهلو شود.

طرز تهیه معجون سرکه سیب و دارچین

یک سیب قاچ خورده را با دو قاشق غذا خوری سرکه سیب، یک قاشق چای خوری پودر دارچین، یک قاشق چای خوری آب لیمو ترش تازه، دو قاشق چای خوری عسل و یک لیوان آب در مخلوط کن بریزید و بگذارید خوب با هم مخلوط شوند.

این معجون را می توانید قبل از تمرینات ورزشی یا به عنوان یک میان وعده استفاده کنید.

3. معجون هندوانه و زغال اخته
معجون هندوانه و زغال اخته به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان هایی که دارد باعث افزایش متابولیسم بدن می شود، به سم زدایی کمک می کند و با کاهش اشتها باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

طرز تهیه معجون هندوانه و زغال اخته

7 فنجان هندوانه را با یک فنجان زغال اخته بودن هسته و 1/4 فنجان آب لیمو ترش تازه در مخلوط کن بریزید و خوب هم بزنید، از صافی رد کنید و بعد از هر باز تمرینات ورزشی بنوشید.

4. معجون زنجبیل و لیمو ترش
معجون زنجبیل و لیمو ترش به دلیل مقادیر بالای ویتامین C و آنتی اکسیدان هایی که دارد به سم زدایی بدن کمک کرده و باعث کاهش چربی بدن به ویژه در ناحیه شکم و پهلو کمک می شود.

طرز تهیه معجون زنجبیل و لیمو ترش

دو بند انگشت زنجبیل تازه را با یک لیمو ترش تازه خرد شده، آب یک لیمو ترش تازه و 1 لیتر آب در مخلوط کن بریزید و خوب هم بزنید، از صافی رد کنید و هر روز صبح ناشتا آن را بنوشید.

شما می توانید به معجون زنجبیل و لیمو ترش، مقداری زیره سبز اضافه کنید؛ زیره سبز آنتی اکسیدان های زیادی دارد و به دلیل اینکه یک دیورتیک طبیعی است باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

5. معجون انار و عسل
گریپ فروت یکی از بهترین انواع مرکبات برای افزایش چربی سوزی بدن است که منجر به لاغری و کاهش وزن می شود.

انار دارای خواص ضد التهابی است و با کاهش قند خون، چربی خون، فشار خون بالا به طور مستقیم یا غیر مستقیم باعث کاهش وزن می شود.

طرز تهیه معجون انار و عسل برای لاغری

نصف فنجان انار را با نصف فنجان گریپ فروت خرد شده و 1 قاشق چای خوری عسل طبیعی درون مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید. معجون شما آماده است آن را در یک لیوان بریزید و بنوشید.

6. معجون آناناس و دارچین
برملائین موجود در آناناس به بهبود هضم غذا کمک می کند، التهاب را کاهش داده و باعث کاهش وزن می شود.

دارچین یکی از بهترین ادویه ها برای افزایش چربی سوزی و کاهش اشتهاست که با جلوگیری از پرخوری باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

منبع:coca.




:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');