تاثیر کبد چرب بر ریزش مو چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان paver و آدرس paver-s.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


قبل از اینکه به تاثیر کبد چرب بر ریزش مو و کچلی بپردازیم بهتر است به معرفی این بیماری بپردازیم چون ممکن است بسیاری از افراد به صورت دقیق با آن آشنایی نداشته باشند.

به طور کلی بسیاری از افراد ممکن است در طول زندگی خود حداقل یکبار دچار این بیماری شوند به همین دلیل بهتر است با آن آشنایی کافی داشته باشید تا بتوانید به پیشگیری و درمان آن بپردازید.

تاثیر کبد چرب بر ریزش مو چیست؟

کبد چربی به مشکلی گفته میشود که در آن واکوئول های چربی در سلول های کبدی تجمع پیدا میکنند و بدین طریق سلول های کبد دچار التهاب میشوند. این موضوع باعث میشود تا بدن با علائم مختلف سعی کند تا پیغام این مشکل را به فرد برساند. به همین دلیل تاثیر کبد چرب بر روی قسمت های مختلف بدن از جمله پوست و مو نمایان خواهد شد و حتی فرد درد هایی را در اندام مختلف بدن احساس میکند.

ارتباط بین کبد چرب و ریزش مو
همانطور که گفتیم کبد چرب بر قسمت های مختلف بدن تاثیر خواهد داشت و علاوه بر این باعث اختلال در سم زدایی بدن میشود به همین دلیل در این موارد بدن دچار کمبود ویتامین ها و مواد معدنی مختلف خواهد شد و فرد ریزش مو و کچلی را تجربه خواهد کرد. البته برای کاهش تاثیر کبد چرب میتوان از روش های درمانی که در ادامه معرفی میکنیم استفاده کرد و شاهد افزایش رشد موها بود.

چگونه می توان از بیماری تلوژن افلوویوم جلوگیری کرد؟بخوانید
برای کاهش تاثیر کبد چرب بر ریزش مو باید چه کرد؟
برای کاهش تاثیر کبد چرب روی ریزش مو باید در سریعترین زمان ممکن به پزشک مراجعه کرد تا با استفاده از راهکارهای قطع به درمان این بیماری پرداخت.

اما علاوه بر این بیمار باید به سرعت مصرف روغن های اشباع را متوقف کند و حتی الامکان با مراجعه به متخصصان تغذیه به تهیه ی رژیم غذایی مناسب بپردازد و در کنار آن فعالیت های فیزیکی را افزایش دهد.

منبع:iranhair.




:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : شنبه 15 تير 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');