ترکیبی که ریزش مو را فوری قطع می کند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان paver و آدرس paver-s.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ترکیب تخم مرغ، روغن زیتون و چای سبز

اول از همه باید از خواص تخم مرغ برای قطع ریزش مو بگوییم. این ماده طبیعی و ارزان قیمت دارای پروتئین است که برای محافظت از شفت موها و همچنین براق و درخشنده کردن آن‌ها بسیار عالی است. تخم مرغ دارای مواد مغذی‌ای مثل: بیوتین ( که اغلب به عنوان ویتامین مو خوانده می‌شود)، سلنیوم، ید، پانتوتنیک اسید و ویتامین B12 است که همگی از ضروری‌ترین مواد برای تغذیه و رشد مو محسوب می‌شوند.

 

خب حالا نوبت چای سبز است. این ماده سرشار از آنتی اکسیدان‌هاست و برای محافظت از سلامت موها و پوست سر خیلی مفید است. چای سبز در پاکسازی پوست سر از باکتری‌ها و میکروب‌ها می‌تواند خیلی موثر باشد و همچنین از ایجاد شوره و اگزما در سر جلوگیری می‌کند و به تقویت بافت موها و نرم شدن آن‌ها کمک می‌کند.

 

و اما روغن زیتون که بیشتر با آن آشنایی دارید. این روغن در تحریک جریان خون در پوست سر و تغذیه رسانی بهینه به فولیکول‌های مو کمک می‌کند و باکتری‌های موجود در فولیکول موها را از بین می‌برد و در نتیجه موها رشد دوباره خواهند داشت.

 

تخم مرغ محلی

 

طرز تهیه ترکیبی برای قطع ریزش مو
یک عدد تخم مرغ

یک قاشق غذاخوری روغن زیتون

50 میلی گرم چای سبز (می‌توانید از دم شده چای سبز ارگانیک به صورت طبیعی یا کیسه‌ای استفاده کنید. به این صورت که مقداری از برگ چای سبز یا یک عدد چای کیسه ای را در یک فنجان آب داغ بریزید و یک درپوش روی آن بگذارید و اجازه دهید تا 15 دقیقه بماند و دم بکشد).

 

تخم مرغ را بشکنید و زرده و سفیده را با یکدیگر مخلوط کنید. سپس روغن زیتون و چای سبز را به آن اضافه نمایید و خوب هم بزنید تا کاملا یکدست شود. این ترکیب را با سرانگشتان به کف سر و ریشه موها بزنید ( در صورت تمایل، ساقه و انتهای مو را هم بزنید) و سعی کنید 3 تا 4 دقیقه آن را با حرکت دورانی انگشتان کاملا روی سر ماساژ دهید و بعد اجازه دهید که 15 تا 20 دقیقه روی سر بماند، این ترکیب را هفته‌ای یک بار یا ماهانه 2 مرتبه استفاده کنید تا ریزش موها کاملا قطع شود و بافت مو سالم و تقویت گردد.

 

نکته مهم : اگر جنس موهایتان خشک و زبر است، فقط زرده تخم مرغ را استفاده کنید. توجه کنید که شامپو نیز در کاهش ریزش مو خیلی موثر است، بهتر است سعی کنید از شامپوهایی با ترکیبات طبیعی برای شستشوی موها استفاده کنید. از پزشک خود بخواهید یک شامپوی مناسب برایتان تجویز کند.

 

منبع:zibamoon




:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : یک شنبه 16 تير 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');