تقویت و رشد سریع موهای سر با 23 روش معجزه آسای خانگی و طبیعی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان paver و آدرس paver-s.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

اگر شما نیز جز افرادی هستید که از ریزش مو و نازکی موهای خود خسته شده و به دنبال راهی موثر و کم هزینه برای رشد سریع مو هستید در ادامه مقاله با پرشین استار همراه باشید تا با بهترین روش های خانگی و گیاهی رشد و پرپشت شدن موها آشنا شویم.

روش های گیاهی و طبیعی برای رشد سریع مو
1. رشد سریع مو با آب سیب زمینی
کمبود ویتامین از دلایل اصلی نازک شدن و خشک شدن موها است، سیب زمینی منبع غنی ویتامین های A، B،C و B1 است و برای درمان کمبود ویتامین و رشد سریع موها معجزه می کند.

کافیست آب سیب زمینی را به مدت 15 دقیقه روی موها مالیده و با آب سرد بشویید.

رشد سریع مو با آب سیب زمینی

آب 3 عدد سیب زمینی را گرفته با اندکی زرده تخم مرغ و 1 قاشق چایخوری عسل مخلوط کنید. مخلوط حاصل را روی موها مالیده، بعد از 90 دقیقه با شامپو ملایم و آب بشویید.

هر دو روش بالا باعث مرطوب شدن مو شده، ریزش مو را کاهش می دهد و به ضخیم شدن موها کمک می کند.

2. آب پیاز
پیاز حاوی مقادیر زیادی گوگرد است که به تولید کلاژن کمک کرده و برای سلامت موها بسیار مفید است، مخصوصا پیاز قرمز که ریشه موها را تقویت کرده و موها را زیبا و ضخیم می کند.

ماسک پیاز برای رشد موها

روش اول:

3 عدد پیاز را رنده کرده و آب آن را به آرامی به ریشه، ساقه موها و پوست سر بمالید و حداقل 30 دقیقه ماساژ دهید. سپس با آب گرم و شامپو بشویید.

روش دوم:

3 تا 5 عدد پیاز را حدود 10 دقیقه در آب بجوشانید و بگذارید سرد شود. موها را با شامپو شسته، آب پیاز را به همه قسمت های موها بمالید و بعد از مدتی با آب معمولی بشویید.

3. سرکه سیب
سرکه سیب از مواد عالی برای رشد سریع موها می باشد. سرکه سیب به حفظ تعادل PH کمک کرده و شوره سر را نیز از بین می برد.

توصیه می شود سرکه سیب را بعد از شامپو، به موهای خود اعمال کنید تا تاثیر دوچندان داشته باشد. برای رفع بوی تند و تیز سرکه سیب، کافیست چند قطره روغن معطر مانند روغن گل رز، روغن اسطوخدوس، روغن نارگیل یا حتی روغن زیتون به آن اضافه کنید تا بوی تند آن را از بین ببرد. این روش در مورد آب پیاز هم صدق می کند.

4. رشد سریع مو با تخم مرغ
یکی از دلایل ریزش و کم شدن حجم موها کمبود پروتئین است. تخم مرغ حاوی مقادیر فراوان پروتئین است و به زیبایی و قوی شدن ریشه موها کمک می کند.

کافیست 3 عدد سفیده تخم مرغ را داخل ظرفی ریخته و بگذارید نیم ساعت بماند. سپس آن را به آرامی به موها اعمال کرده و در پایان با آب گرم بشویید.

منبع:persian-star




:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : دو شنبه 17 تير 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');