بهترین زمان خوردن آب کرفس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان paver و آدرس paver-s.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

و

توجه: پیش از گذاشتن هرگونه ماسک بر روی صورت و نواحی حساس بدن، با مالیدن مقداری کمی از آن بر روی پوست دست خود به مدت حداقل ۲۰ دقیقه، از نداشتن حساسیت نسبت به آن اطمینان حاصل نمایید.

درمان آکنه و جوش صورت

ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در کرفس آن را به عنوان یک روش طبیعی برای درمان آکنه و جوش صورت تبدیل کرده است.

طرز تهیه ماسک کرفس برای جوش صورت

هر شب یک لیوان آب کرفس بنوشید یا می‌توانید چند ساقه کرفس را در آب بجوشانید و بگذارید تا سرد شود و هر شب قبل از خواب مقداری از آن را بنوشید.

مرطوب کننده طبیعی پوست

نوشیدن روزانه آب کرفس به عنوان یک آبرسان و مرطوب کننده طبیعی سلول‌های پوست را هیدراته کرده و در نتیجه پوست نرم و درخشان می‌شود.

جوان سازی پوست صورت

آب کرفس دارای مقادیر بالایی ویتامین‌های A، B، C، K، نیاسین و فولات می‌باشد که در تولید کلاژن و تغذیه پوست نقش دارد در نتیجه از چین و چروک پوست صورت جلوگیری کرده و باعث جوان سازی پوست می‌شود.

روشن کننده طبیعی پوست

کلسیم، پتاسیم، منیزیم و سلنیوم موجود در آب کرفس به عنوان روشن کننده طبیعی پوست صورت شناخته می‌شوند.

لایه بردار طبیعی پوست

کرفس به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان‌های موجود در آن به پاک سازی سلول‌های مرده پوست کمک کرده و به عنوان یک بایه بردار طبیعی پوست صورت و بدن عمل می‌کند.

ماسک کرفس برای پوست

یک فنجان آب کرفس را با ۱ قاشق غذا خوری بلغور جو دوسر پودر شده و پودر پوست پرتقال ترکیب کنید و به مدت ۵ دقیقه به صورت حرکات دایره‌ای بر روی صورت و گردن بمالید سپس با آب گرم خوب بشویید.

تقویت و افزایش رشد مو

آب کرفس دارای مقادیر بالایی آب و ویتامین A. است که مو‌ها را هیدراته کرده و باعث تقویت و افزایش رشد مو می‌شود، اگر می‌خواهید مو‌های سالم و پرپشت داشته باشید هر روز آب کرفس بنوشید.

منبع:inoosh




:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');