بهترین روش کاشت مو چیست


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان paver و آدرس paver-s.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

اگر تصمیم قطعی برای انجام کاشت مو گرفته اید این نکته را مد نظر قرار دهید که روش مناسب کاشت مو برای شما باید توسط مشاور و متخصص پوست و مو مشخص شود. اما این نکته باعث نمی شود که حق طبیعی شما در انتخاب نوع روش کاشت مو را از شما سلب کند.

روش های مختلف کاشت مو توسط عامل نحوه برداشت گرافت های مو از یکدیگر متمایز شده اند. به طور مثال در روش FUT نحوه برداشت با روش FIT متفاوت است و برداشت موها در روش FUT بصورت یکجا و نواری می باشد در حالی که در روش FIT گرافت های مو بصورت تک واحدی جدا می شوند. بعد از پیدایش روش FIT روش های زیر مجموعه این روش مانند روش SUT در نحوه برداشت گرافت های مو پیشرفت کردند. هرچه برداشت بهتری انجام شود می توان نتیجه بهتری از کاشت مو انتظار داشت.

بهترین روش کاشت مو در ایران و جهان چیست ؟
انتخاب یک روش صرف اینکه جدیدترین روش کاشت موی دنیا یا بومی شده در ایران باشد کاملا اشتباه هست. شاید با جستجوی زیاد در اینترنت به روش کاشت موی FUE به عنوان بهترین روش کاشت مو در جهان برسید، اما آیا واقعا این روش بهترین روش کاشت مو است؟ اگر شرایط برای انجام این روش مهیا نباشد یا متقاضی کاشت مو فرصت انجام کار برای دو روز کامل را نداشته باشد باز هم می توان از این روش به عنوان بهترین روش کاشت مو نام برد ؟

با کمی جستجو شاید تصمیم بگیرید کاشت مو به روش SUT یا FIT را به عنوان بهترین روش کاشت مو در ایران انتخاب کنید. بازم هم باید از خود سوالات قبلی را بپرسید. حتی در مورد روش SUT اگر تبحر کافی در کار با دستگاهی که وظیفه برداشت فولیکول های مو را دارد نباشد بیشترین میزان آسیب به گرافت های مو توسط این روش انجام می شود.

ما برای اینکه تصمیم درست و انتخاب کاملی برای کاشت موی خود داشته باشید همه روش های استاندارد حال حاضر دنیا را جهت انتخاب بهترین روش کاشت مو بررسی کرده ایم.

آیا کاشت مو به روش FUT می تواند کاندید بهترین روش کاشت مو باشد ؟
روش FUT بخاطر جراحی و خونریزی شدید در بین متقاضیان کاشت مو طرفدار کمتری دارد. ولی در بین جراحان و متخصصین کاشت مو کاملا برعکس می باشد. برداشتن نوار یک یا دو سانتی متری حاوی گرافت های مو از پشت سر این امکان را به جراحان کاشت مو می دهد که مهمترین عامل کاشت موی موفق یعنی برداشت خوب را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

بعد از جدا کردن نواری بانک مو می توان توسط میکروسکوپ های بسیار پیشرفته کلینیک خانه سفید با دقت بسیار بالا گرافت های مو را بدون آسیب رسیدن به آن ها جدا نمود. در مرحله بعد کار جراح و پزشک پیوند مو برای کاشت آن ها بسیار راحت تر از روش های زیر مجموعه روش FIT می باشد.

منبع:whcl




:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : پنج شنبه 20 تير 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');