عوارض و خطرات کاشت طبیعی موی سر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان paver و آدرس paver-s.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

انجام جراحی کاشت مو می‌تواند زندگی افراد را از جهات مختلفی متحول نماید. اما قبل از انجام این عمل لازم است حتماً بیماران در مورد عوارض جانبی احتمالی که ممکن است بعد از جراحی به روش‌های SUT،FUE یا FUT برای آنها اتفاق بیفتد، آگاه شوند. البته همه عوارضی که در این مقاله به آنها اشاره می‌شود برای تمامی افرادی که عمل کاشت مو انجام می‌دهند، اتفاق نمی‌افتد. در واقع تمامی افرادی كه از تكنيك‌های جديد اين مركز SUTوFUE كاشت موی خود را انجام دهند اصلاً هیچ گونه عوارضی را كه در روش های FIT وFUT شاهد هستيم را تجربه نخواهند كرد. در این مقاله به بحث در مورد برخی از شایع‌ترین عوارضی که می‌تواند بعد از کاشت مو اتفاق بیفتد، می‌پردازیم.

امروزه جراحی کاشت مو همچنان زندگی افراد زیادی را تغییر می‌دهد و به آنها کمک می‌کند تا یک بار دیگر جوانی و شادابی خود گذشته خود را به دست آورند. تمامی این افراد که در گذشته موهای خود را از دست داده بودند، حالا می‌توانند با استفاده از عمل کاشت مو، روند از دست رفتن موهای خود را کاملاً برعکس کنند. کاشت مو، برای آقایانی که به دنبال دستیابی به چهره‌ای جوان‌تر و جذاب‌تر هستند، یک راهکار ایده‌آل است و همچنين برای خانم هایی كه كاشت ابرو را ميخواهند انجام دهند و يا كاشت موی سر برايشان قابل انجام است. نگرانی از عوارض کاشت مو و یا مشکلاتی که می‌تواند با خود به همراه داشته باشد، امری طبیعی است. انتخاب مجموعه کاشت موی مناسب باتجربه و انجام آن با تكنيك‌های بروز و و همچنین دنبال کردن نکات و دستورات پزشک بعد از عمل می‌تواند تقریباً احتمال بروز عوارض را به صفر رسانده و حصول نتیجه مورد نظر را صد در صد تضمین کند. متخصصین ما در کلینیک کاشت موی رنسانس بعد از بررسی دقیق علت ریزش موی شما، بهترین برنامه درمانی را به شما پیشنهاد کرده، مزایا و عوارض آن برنامه را برای شما توضیح خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا رزو نوبت می‌توانید با شماره‌های 02122088210 - 02188943653 تماس حاصل نمایید و يا جهت ارسال عكس‌های خود از بالا و كناره‌های و جلوی سر خود از طريق تلگرام با شماره 09122115442 ارسال كرده تا توضيحات كامل به شما داده شود.

عوارض زودهنگام کاشت مو
km3333
درد: بر خلاف آنچه که ممکن است خیلی افراد تصور کنند، خطر بروز درد در زمان جراحی کاشت مو بسیار ناچیز است. البته در مورد عمل کاشت مو به روش FUT یا نواری، ممکن است بیمار در طی چند روز اول بعد از عمل درد خفیفی را احساس کند و شاید هم برای تسکین درد در اولین شب بعد از عمل به داروی مسکن نیاز پیدا کند. اما روش FUE معمولاً هیچ دردی را حتی در شب اول بعد از عمل به همراه ندارد.
سکسکه: شاید عجیب و غریب به نظر برسد، ولی سکسکه یکی از عوارض بعد از جراحی کاشت مو است که می‌تواند از چند ساعت تا چند روز بعد از عمل ادامه پیدا کند. اگر سکسکه بیش از دو سه روز ادامه پیدا کرد، بیمار باید با پزشک خود تماس بگیرد تا دارویی جهت رفع سکسکه برای او تجویز شود كه علت آن بخاطر دوز داروی بالا در روش های سنتی و رايج است.
خارش: یکی از عوارض شایع بعد از عمل کاشت مو، خارش نواحی درگیر در عمل در پوست سر در روش‌های سنتی FIT وFUT است. خاراندن سر در طی چهار روز اول بعد از عمل می‌تواند عواقب بسیار بدی داشته باشد و منجر به آسیب‌دیدگی گرافت‌های تازه کاشته شده شود. خوشبختانه شدت خارش پوست سر بعد از کاشت مو معمولاً خیلی کم است و در اغلب موارد به هیچ مداخله درمانی نیاز ندارد. در واقع، مرطوب نگه داشتن ناحیه پذیرنده در پوست سر با استفاده از مرطوب‌کننده‌های پوستی، در اغلب موارد می‌تواند خارش پوست را برطرف نماید. اما در صورتی که خارش پوست سر خیلی شدید باشد و بیشتر از چهار روز ادامه پیدا کند، لازم است با پزشک خود مشورت کنید تا احتمالاً یک پماد موضعی استروئید خفیف برایتان تجویز کند.
خونریزی: کاشت مو چه به روش FUE و چه به روش نواری انجام شود، معمولاً بر روی ناحیه اهدا کننده در پوست سر یک پانسمان گذاشته می‌شود تا فشار مختصری را بر روی این ناحیه وارد کند. این کار باعث می‌شود که خطر بروز خونریزی بعد از کاشت مو به حداقل برسد. بعد از پایان عمل کاشت مو ممکن است در ناحیه اهدا کننده یا ناحیه پذیرنده در پوست سر، کمی خونریزی وجود داشته باشد. اگر این خونریزی اتفاق بیفتد، معمولاً با گذاشتن یک گاز استریل و فشار دادن آرام آن بر روی سر به مدت چند دقیقه، می‌توان خونریزی را متوقف کرد. اگر خونریزی با چند بار فشار دادن مختصر بر روی پوست سر متوقف نمی‌شود، با پزشک خود تماس بگیرید.

منبع:ronesance




:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : یک شنبه 23 تير 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');