سفر به ارمنستان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان paver و آدرس paver-s.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

  ارمنستان کشوری مدرن که تمام زیبایی های خاص و چشم نواز خود را از گذشته به ارث برده و همچنان تمام آن زیبایی ها را حفظ کرده است.

 

 

ارمنستان سرزمینی که درجغرافیا به لقب سرزمین کوهستانی نام گرفته است. کشوری که از شمال با گرجستان و از شرق با جمهموری آذربایجان و از غرب با ترکیه و از جنوب با ایران هم مرز است. ارمنستان در بین دریای سیاه و دریای خزر قرارگرفته که مرز میان اروپا و آسیا محسوب میشود. تاریخ ارمنستان به 5 دوره تقسیم میشود. زبان مادری این کشور ارمنی است. وجود کلیسا های مختلف گویای دین مسحیت درآنجاست.

هتل های ارمنستان

 

از چندسال گذشته تا کنون ساخت و ساز هتل های لوکس و زیبا رونق فراوان یافته است که حق انتخاب را برای گردشگران زیاده کرده و هر کدوم از این هتل ها خدمات متنوعی را برای مسافران خود اراِئه می دهد . قیمت عمده هتل ها برای سه شب و چهار روز بین یک میلیون تا چهار میلیون می باشد.

 

.

فرودگاه های ارمنستان

شما می توانید با تور ارمنستان سفری مقرون به صرفه و مفرحی داشته باشید و از دیدنی های شهر ارمنستان حتی در مدت زمان نسبتا کوتاه، با مدیریت هزینه و زمان، لذت ببرید. 

فرودگاه اصلی این کشور در ایروان است که نام Zvartnots International Airport, آن که روزانه شاهد رفت و آمد تعداد زیادی مسافران و گردشگران است. برای حمل و نقل مسافران اتوبوس و تاکسی های را دارد که مسافران را به سمت شهر هدایت میکند. مسافت این فرودگاه تا شهر فقط 12 کیلومتر است

 تور ارمنستان

بخاط داشته باشید می توانید با آگاهی و درایت از قیمت بلیط ها و تور های ارمنستان، ارزان ترین تور ارمنستان را پیدا کرده و همچنین می توانید در سفر با تور، به دلیل داشتن لیدر و راهنما، سفری امن و به دور از هرگونه ابهام و مشکلی داشته باشید.

همیشه این کشور به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد خود، جاذبه های گرشگری بکر و زیبا ، هزینه های مناسب و ارزان مورد توجه توریست هاست و گردشگران اروپایی و به ویژه ایرانی هاست .

البته عدم پذیرش ویزا این کشور رابرای ایرانی ها خواستنی تر کرده است.

همانطور که گفتیم هزینه ها در کشور ارمستان نسبت به سایر کشور ها خیلی مناسب و ارزان است توصه ما به شما گردشگران عزیز این است که با تور بهار و تابستان 98 همراه شوید و در خیابان های جذاب و خلوت ایروان قدم بزنید

بهترین زمان برای سفر و تماشای جاذبه های طبیعی و گردشگری بهار و تابستان است که حتما با تور ارمنستان بهار و تابستان 98 همراه شوید و خاطرات خوب و سفری جذاب را برای خود و خانواده تان رقم بزنید

ارمنستان بخاطر هزینه های کم و ویژگی های منحصر به فرد خود همیشه مورد توجه گردشگران اروپایی به ویژه ایرانی ها بوده است و دلیل علاقه انتخاب ایرانی ها نزدیکی مرز ها و نخواستن ویزا ارمنستان است و همواره خواهان خود را داشته و دارد. در ضمن با توجه به اطاعات آنلاین مربوط به تور ارمنستان لحظه آخری ، می توانید با کاهش هزینه هایتان، سفری دلچسب تر داشته باشید.

 منبع :   tootaksafar.com




:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : یک شنبه 23 تير 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');