عوارض کاشت مو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان paver و آدرس paver-s.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 


افرادی که از جلوی سر (خط رویش) تا وسط سرشان به شکل کامل مو نداشته باشند (طاس باشند) معمولا به دلیل اینکه اول بانک موی کمی دارند و دوم در این روش ها بیش از 2000 تار مو نمی توان کاشت کرد در نهایت نتیجه دلخواه به دست نمی آید و به دلیل اینکه در این روش کاشت مو نمی توانند تمامی گرافت های برداشته شده را کاشت کنند در آخر شاهد تعدادی تار موی مشخص در سر این افراد هستیم.

 

چه افرادی کاندیدای کاشت ابرو و کاشت مژه هستند ؟


معمولا افرادی که ابروهایشان نازک بوده ، ابروهایشان تکه تکه می باشد ، قبلا تاتو یا هاشور انجام داده اند و ... به دلیل جراحت های بالا در روش های fit و fut و به دلیل اینکه تمامی این روش ها با دست توسط تکنسین انجام می شود و اینکه چشم در معرض خطرات بسیاری است نهایتا در این روش ها نواحی لبه ای ابرو و مژه را انجام نمی دهند به همین دلیل افراد متقاضی کاشت ابرو و کاشت مژه در روش های fit و fut شاهد نتیجه خوبی در نهایت نیستند.

 

چه نواحی در سر قابل کاشت کردن مو می باشد؟

 

بطور کلی در روش های fit و fut فقط جلوی سر و ریش و سبیل را می توان کاشت کرد و کاشت مو در نواحی های ابرو ، مژه ، خط ریش ، پیشانی و ... با روش های مذکور بسیار نامناسب بوده و نتیجه نمی دهد زیرا اساس و پایه روش های یاد شده کار دست بوده و توسط تکنسین های تجربی کاشت مو انجام می شود.

 

آیا کاشت مو نیاز به جلسه مجدد و یا در آینده نیاز به ترمیم دارد؟

همانطور که در مالب بالا گفتیم در کاشت مو به روش های fit و fut نمیتوان بیش از 2000 تا مو کاشت کرد در نتیجه اگر این تعداد در جلوی سر کاشته شود پشت سر خالی می ماند و اگر در پشت سر کاشته شود جلوی سر خالی می ماند سپس در نتیجه فرد متقاضی یا باید مجدد کاشت مو انجام دهد یا در آینده نواحی کاشته شده با ترمیم باید پر شوند ولی متاسفانه به دلیل اینکه از بانک موی فرد در مرحله اول استفاده شده در مراحل بعد نمی توان انتظار معجزه داشت و یا اینکه موها پر شوند چون هیچ مویی وجود ندارند طبیعتا مویی نیست که بتوانند در جلوی سر کاشت کنند.

 

عوارض کاشت مو به روش fit و futبه شرح زیر می باشد:

 

جراحی در پشت سر
خونریزی شدید
بدون بیهوشی
همراه با درد
حداقل دو هفته بعد از کاشت مو استراحت مطلق
پانسمان به مدت 1 هفته به شکل مداوم
تورم های صورت ، چشم ، پیشانی
بخیه در پشت سر
استفاده از داروهای مسکن قوی پس از کاشت مو

 

معایت کاشت مو به روش های fitو futکدام است؟

 

1- کاشت مو در این روش ها توسط تکنسین انجام شده و پزشک هیچ دخالتی در این پروسه ندارد

2- خط رویش در این روش ها به شکل عروسکی شکل بوده و فاصله های هر تار و با یکدیگر بسیار زیاد است

3- این روش ها با دست انجام میشود و از خطاای انسانی برخوردار است

4- از نکات بارز در این روش ها وجود نکروز در پوست پس از کاشت مو به دلیل زدن شریان جلوی سر می باشد

5- پیدایش اسکان و خط بخیه در پشت سر

منبع:hrthair




:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : یک شنبه 23 تير 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');