کاشت مو FIT


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان paver و آدرس paver-s.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


خط رویش مناسب یکی از مهم ترین روش هایی است که کاشت مو را در نتیجه متفاوت میکند.
در صورتی که اگر خط رویش مو به صورت منظم در نظر گرفته شود حالتی طبیعی نخواهد داشت و در هر حالتی که تناسب و نظم منشخصی نداشته باشد نمی توتان گفت زیبایی و طبیعی بودن کاشت مو را فراهم کند. فراهم کند .. فولیکول های مو در قسمت رویش مو باید در زاویه مناسب قرار گیرد تا حالت زیبایی مو مانند مو های طبیعی دور سر باشند
کاشت موی FIT
یکی از موثرترین روش ها برای ترمیم مو ، کاشت مو FIT است که هیچ جای زخمی را در پشت سر فرد مراجعه کننده برجا نمی گذارد. در اين روش نياز به بستري شدن مراجعه کننده نیست. انجام پيوند در روش کاشت مو FIT کاملا سرپايي و با بي حسي موضعي است.
بهترین نامزدهای کاشت مو FIT
تعدادی ازمهم ترین نکات قابل بررسی که مشخص می کند فرد کاندید مناسبی برای پیوند مو به این روش به حساب می آید، عبارتند از:
*آقایان ۱۸ تا ۲۵ ساله کاندید مناسبی برای کاشت مو نمی باشند بجز موارد خاص با نظر پزشک.
*بررسی وضعیت سلامت فرد شرح حال کامل و انجام آزمایشات لازم ضروری است. بیماران دیابتی و فشار خون بالا قبل از عمل بایستی بیماری آنها کنترل شده باشد. همچنین افرادی که درگیر بیماریهای عفونی و مشکلات پوستی هستند باید قبل از عمل درمان شوند تا کاندید مناسبی برای کاشت مو با این روش باشند.
* قطر تنه مو در عمل کاشت مو بسیار مهم است. افرادی که قطر موی آنها زیاد است در مقایسه با افرادی داری قطر مو کمتری هستند کاندیدای بهتری هستند.
*کیفیت موها در ناحیه دهنده مو (بانک مو) نقش مهمی در فرایند کاشت مو دارد. کسانی که در ناحیه پشت سرشان تراکم بالایی ازفولیکولهای مو داشته باشند، کاندید خوب برای پیوند مو به حساب می آیند. اگر تراکم بالا باشد موهای قابل دسترس برای کاشت در ناحیه جلوی سر بیشتر امی شود. موهای ضخیم و مجعد ظاهر پر تری ایجاد می کنند.
*میزان شلی پوست مشخص می کند تا چه میزان از پوست پشت سر می توان بر داشت تا با حد اقل کشش بتوان بخیه زد واحتمال اسکار بخیه کاهش یابد . در پوستهای شل تر میزان مجاز برداشت پوست بیشتر از پوست سفت مباشد.
مهم ترین مزایای کاشت مو FIT
* محل برداشت جهت پیوند مو در پشت سر غیر قابل رویت است.
* پوست محل کاشت مو کاملا طبیعی و بدون فرورفتگی و برجستگی است.
* ظاهر موهای کاشته شده کاملا طبیعی خواهد بود.
* کسب بالاترین تراکم ممکن کاشت مو در یک جلسه.
* فراهم نمودن درصد رشد مو ۹۰% تا ۱۰۰% موهای کاشته شده
* ایجاد طبیعی ترین خط رویش مو در جلو سر
*امکان استفاده از موهای بدن (سینه و کتف) جهت پیوند مو به سر در صورت نیاز
*عدم نیاز به دوران نقاهت پس از پیوند مو به دلیل سر پایی بودن
*عدم نیاز به مراجعه جهت ویزیت پس از کاشت مو

منبع:persianhairclinic




:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : دو شنبه 24 تير 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');