کاشت ابرو در خانه سفید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان paver و آدرس paver-s.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

برای انجام این کار، ابتدا باید علت ریزش موی ابرو بررسی شود و در صورت امكان تحت درمان قرار گیرد. زیرا در صورت عدم كنترل علل ریزش ابرو، حتی با کاشت ابرو هم احتمال ریزش مجدد موهای كاشته شده وجود دارد، بنابراین پس از درمان ریزش ابرو میتوانیم اقدام به كاشت نماییم.

گاهی فرد دارای ابروی طبیعی است ولی از مدل آن راضی نیست و فرضاً می خواهد آنرا بالاتر بیاورد و یا قوس آنرا بیشتر كند، و یا گاهی هم ابروها باریك و نازك هستند و فرد مایل است آنها را پهن تر كند در این گونه موارد به دلیل محدودیتهای تكنیكی در كاشت توصیه می شود بیمار از انجام آن منصرف شود. مناسب ترین افراد برای انجام كاشت ابرو افرادی هستند كه یا كاملاً ابرو ندارند و یا اینكه قسمتی از ابرو را از دست داده اند و مایل اند در همان محل قبلی ابروها، كاشت انجام شود، و یا خانم هایی كه تاتو ابرو انجام داده اند و مایلند كه در روی محل تاتو شده که بدون مو است، مو كاشته شود.

آیا کاشت ابرو روی تاتو امکان پذیر است ؟ پاسخ این سوال رو در این صفحه مطالعه فرمایید : کاشت ابرو روی تاتو

همچنین این روش برای بالا بردن دنباله ابروها نیز انجام می شود و بهتر از جراحی و كشیدن پوست بالای ابروها است، زیرا اسكار و یا جای زخمی باقی نمی ماند.

کاشت ابرو یک روش شبیه به سایر روش های پیوند مو است که بر روی پوست سر انجام می شود. موهای کاشته شده در این نوع پیوند مانند کاشت مو، دائمی می باشند. با این حال، چون ابروها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند، پیوندهای ابرو از چند نظر با پیوند مو در پوست سر متفاوت می باشند.

کاشت ابرو حرفه ای
پیوند ابرو یکی از سخت ترین کارها از نظر زیبایی شناسی است. با این حال، زمانی که پیوند توسط یک متخصص ماهر انجام شود نتایج آن بسیار عالی خواهد بود. کاشت ابرو می تواند با استفاده از تکنیک FIT یا FUT (برداشت نواری) انجام شود. مهمترین بخش کاشت ابرو ایجاد دقیق و ماهرانه محل های کاشت ابرو می باشد. این منطقه های کاشت باید متناسب با زاویه و جهت رشد طبیعی ابروها باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد روش پیوند موی FUT به این صفحه مراجعه فرمایید.

هدف مهم پیوند ابرو شکل زیبایی شناختی آن ها است. ابروها باید متناسب با چشم و زاویه سایر اعضای صورت متقاضی کاشت شوند. کاشت ابرو باید به نحوی انجام شود که فهمیدن این که ابروهای شما خیلی نازک بوده یا عملا وجود نداشته اند، بسیار سخت باشد.

تعیین زاویه و جهت رشد ابروها در کاشت ابرو بسیار مهم می باشد.
تعیین زاویه و جهت رشد ابروها در کاشت ابرو بسیار مهم می باشد.
هنگامی که ابروهای شما نازک هستند و یا از بین رفته اند، ظاهر چهره شما و حالت هایی که با صورت بیان می کنید، به علت فقدان یک ویژگی ضروری صورت می تواند بر عزت نفس شما تاثیر گذارد و اعتماد به نفس شما را کاهش دهد.

با توجه به پیشرفت روش های پیوند مو طی 10 سال گذشته، پیوند طبیعی ابرو در حال حاضر امکان پذیر است و هنگامی که به درستی انجام شود، می تواند نتایج زیبایی ارائه دهد. این که آیا ریزش موی دائمی در ناحیه ابرو را تجربه کرده اید یا به علت مسایل پیچیده و یا ژنتیکی در حال تجربه نازک شدن ابرو هستید، پیوند ابرو می تواند ابروهای شما را با زیبایی بهتری برگرداند.

 منبع:whcl.




:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : سه شنبه 25 تير 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');