سن مناسب کاشت ابرو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان paver و آدرس paver-s.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

سن مناسب کاشت ابرو

 

به هنگام ریزش ابرو بیشتر افراد به سن مناسب کاشت ابرو می اندیشند تا نتیجه بهتری را دریافت نمایند.

ریزش ابرو در همه افراد مخصوصا خانم ها منجر به کاهش اعتماد به نفس آن ها می شود و در زیبایی ظاهری بسیار تاثیر منفی را به جای می گذارد.

 

سن مناسب کاشت ابرو

 

درمان های دارویی زمان بسیار زیادی را احتیاج دارند تا ابروی شما به همان حالت طبیعی خود در بیایند و یا شاید اصلا نتیجه ایی حاصل نگردد ولی با کاشت ابرو به دلیل رشد و افزایش حجم ابرو فرد حس خوشایندی داشته و بهتر می تواند در زندگی اجتماعی با افراد ارتباط برقرار نماید و از ظاهر خود بیشتر رضایت خود را اعلام نماید.

سن مناسب برای کاشت مو در آقایان بالای سن 25 سالگی می باشد زیرا در زیر این سن هنوز مشخص نیست که چه مقدار از موها دچار طاسی و ریزش می گردد و شاید مو دوباره به رشد نماید و حجم مو به حالت قبل برگردد ولی سن مناسب کاشت ابرو دقیقا همان زمانی می باشد که شما به فکر کاشت ابرو می افتید زیرا تا کاشت و خروج تمام ابروها از فولیکول های کاشته شده زمان می برد.

اولین علائم ریزش ابرو نازک شدن موی ابرو می باشد که ریزش ابرو ممکن است در یک ابرو و یا هر دو ابرو به وجود بیاید.

در سن مناسب کاشت ابرو برداشتن فولیکول های مو از مناطقی صورت می گیرد که کمتر دچار ریزش شده و یا اصلا در آن منطقه ریزش مو صورت نمی گیرد تا بعد از کاشت موها مقاوم باشند و موهای کاشته شده دارای ثبات بیشتری داشته باشند به همین دلیل است که به افراد توصیه می گردد در سن مناسب برای کاشت مو اقدام نمایند.


00:00
00:32


مشاهده مطلب
کاشت ابرو با موی بدن چیست؟
>> عواملی که سبب ریزش ابرو ها می شود عبارتند از
ناراحتی و بیماری های پوستی
خارش ابرو
افزایش سن، سن مناسب کاشت ابرو می باشد و می توان زیبایی را به چهره خود هدیه دهید.
برداشتن بیش از حد ابرو
عدم رعایت بهداشت فردی
مسائلی اعم از ژنتیک و ارث
سوختگی
شیمی درمانی
مواد شیمیایی
بیشتر افراد برای پوشش ابروهای ریخته شده و یا کم پشت سعی می نمایند با لوازم آرایشی استفاده نمایند ولی این امر بیشتر برای مهمانی ها و مراسم ها صورت می گیرد و اگر این پوشش به طور روزمره باشد زمان زیادی را باید صرف اصلاح و کشیدن ابروها نماید و هزینه هنگفتی را برای لوازم آرایشی باید صرف نماید ولی با کاشت که سن مناسب کاشت ابرو بعد از ریزش ابروها می باشد می توان این مشکل را حل نمود و زیبایی را به چهره خود هدیه نمود.

تتو و هاشور نیز چهره را مصنوعی می نماید و هرچقدر نیز با لطافت صورت گیرد مانند موهای طبیعی ابرو نمی شوند پس بهتر است برای داشتن یک چهره طبیعی از کاشت ابرو استفاده نمایید تا از زیبایی و لطافت شما کاسته نگردد و کاشت ابرو عوارضی در پی ندارد ولی تتو و هاشور با عوارضی که در پی دارد بهتر است صورت نگیرد.

به دلیل قرینه سازی ابروها کاشت ابرو یک گزینه مناسبی برای این امر می باشد و حداقل آسیب را به دنبال دارد و هیچ ربطی به سن مناسب کاشت ابرو ندارد.

کاشت ابرو تقریبا 3 الی 4 ساعت زمان می برد و این امر برای دقت بالا در خارج نمودن فولیکول های مو می باشد و نصف این زمان برای کاشت ابرو در منطقه مناسب می باشد. تعداد فولیکول های استخراجی در هر دو ابرو حدود 600 فولیکول می باشد تا هر دو ابرو به طور کامل اصلاح شوند.

بیشتر افراد در یک جلسه ابروهای آن ها ترمیم می شود مگر این که به دلایل نشود در یک جلسه به کاشت ابرو و اصلاح آن پرداخت در حدود دو الی سه جلسه ابرو را ترمیم می نمایند.

کاشت ابرو یک تکنیک هنرمندانه می باشد که با توجه به اساس چهره و اجزای صورت، ابرو را طراحی و در سن مناسب کاشت ابرو پزشک متخصص شروع به بازسازی و ترمیم ابرو می نماید.

 

>> چه افرادی داوطلب مناسب کاشت ابرو می باشند
خانم ها و مردانی که ابروی کم پشت دارند.
خانم هایی که بعد از گذشت چند سال از تتو دچار کم پشتی در ابرو و یا طاسی کامل در ابرو شده اند.
خانم و آقایانی که به دلایلی اعم از جوش، زخم، سوختگی و … در قسمتی از ابروی خود طاسی و کم پشتی دچار می باشند.
مشاهده مطلب
شرایط کاشت ابرو چیست ؟
بهتر است برای پر کردن و یا کاشت ابرو به یک متخصص مراجعه نمایید تا شما را راهنمایی و از عوارض و درمان کاشت ابرو شما را مطلع سازند. بهترین سن مناسب کاشت ابرو همان زمانی می باشد که به فکر پر پشت نمودن ابروی خود هستید زیرا زمانی را نیاز دارد که ابروی شما از پوست بیرون بیاید.

کاشت ابرو فرایند بسیار حساس و ظریفی می باشد که در برش های ریز فولیکول های پیوندی که از سر و یا قسمت های مختلف بدن استخراج شده است قرار می گیرد. تمیزی این کار و برش ها ریز به زیبایی ابرو ها کمک شایانی می نماید که در پایان کار هیچ کس متوجه کاشت ابروی شما نخواهد شد.

انجام دادن کاشت ابرو پیش یک متخصص حاذق یکی از شرایط کاشت ابرو محسوب می گردد که نتیجه نهایی ربطی به سن مناسب کاشت ابرو ندارد.

 

>> عوارض یکی از شرایط کاشت ابرو
کاشت اگر زیر نظر یک متخصص و در سن مناسب کاشت ابرو صورت گیرد اصولا عوارضی در پی نخواهد داشت ولی به طور کلی عوارض آن به شرح زیر می باشد :

برای کاشت ابرویی که از موی پشت گوش استفاده می گردد به دلیل رشد ضعیف آن 6 الی 9 ماه زمان لازم است تا ابرو به طور کامل در بیاید ولی اگر بعد از این مدت در نیامد می توان برای کاشت ابرو باز اقدام نمود.
خانم های باردار بهتر است بعد از زایمان به کاشت ابرو بپردازد زیرا بی حسی موضعی ممکن است برای جنین خطرناک باشد و مشکلاتی را برای جنین ایجاد نماید.
بعد از کاشت ممکن است ناحیه کاشته شده دچار تورم، التهاب و … شود که بعد یک الی دو هفته درمان می شود.
در ناحیه کاشته شده فرد دچار خارش می گردد که باید از خاراندن ناحیه کاشته شده جلوگیری کرد.
شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت ابرو در مردان و شرایط آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

امتیاز دهی کاربران ( رای)
بدون برچسب

منبع:rozclinic.




:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : یک شنبه 30 تير 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');