عوارض و خطرات کاشت ابرو چیست ؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان paver و آدرس paver-s.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

در عمل کاشت ابرو گرافت های مورد نیاز از قسمت بانک موی شما به روش های FUT، FIT و SUT که توسط متخصص مشخص می شود، برداشته می شوند. بدلیل حساسیت قسمت بالای چشم و در ناحیه ابرو ممکن است هنگام تزریق ماده بی حسی کمی احساس درد داشته باشید. سپس یک خط رویش مناسب طراحی می شود و گرافت ها با توجه به زاویه مناسب کاشته می شوند.

یک روز پس از کاشت ابرو شما می توانید به فعالیت های روزانه خود بپردازید به شرطی که عوامل تنش زا و باعث استرس را حدود یک هفته از خود دور نگاه دارید.

در این مدت برخی عوارض زودگذر و محدود ممکن است به وجود آید که نباید نگران آن ها باشید زیرا شما یک عمل جراحی روی صورت خود داشته اید و این موارد طبیعی هستند.

مقداری ورم در اطراف چشم ها مشاهده می شود که در مدت بسیار کوتاهی رفع خواهد شد.
در ناحیه ی ابروهای تازه کاشته شده ممکن است مقداری التهاب و کبودی مشاهده شود.
پس از کاشت در ناحیه ابرو مقداری خارش به وجود خواهد آمد اما اگر این خارش در طولانی مدت از بین نرود می تواند نشانه عفونت باشد و باید با کلینیک خانه سفید تماس بگیرید.
حتما بخوانید
بهترین مرکز کاشت ابرو در ایران
اگر هرکدام از این عوارض به صورت گسترده و غیرطبیعی به وجود آمد و در طولانی مدت از بین نرفت حتما شما بایستی به پزشک خود مراجعه کنید.

عوارض کاشت ابرو چیست ؟
عوارض کاشت ابرو چیست ؟
عوارض بلند مدت کاشت ابرو
کاشت ابرو عوارض بلند مدتی مانند عمل های دیگر نخواهد داشت.

موهای تازه کاشته شده در ناحیه ابرو به این دلیل که از قسمت سر برداشت شده اند تا مدتی به همان شکل رشد خواهند کرد تا به حالت طبیعی خود برسند به همین خاطر ممکن است ابروها بطور مرتب مانند موهای سرتان نیاز به کوتاهی و اصلاح داشته باشند. همچنین ممکن است ظاهر ابروهای شما به آنچه انتظار دارید خیلی نزدیک نباشند اما این مشکل از بین خواهد رفت و ابروها به حالت طبیعی و مورد نظر شما خواهند رسید.

پس از کاشت ابرو ممکن است ابروهایتان تراکم ابروی طبیعی را نداشته باشند و این مسئله طبیعی می باشد زیرا این موها هرچند با ابزار دقیق و ظریف کاشته شده باشند اما بازهم کمی ممکن است دور تر از انتظار شما باشند اما نه به طوری که مشخص و غیرمعمول باشد.

به دلیل زاویه و خوابی که موهای قسمت ابرو دارند و کاشت آن کمی دشوار است، ممکن است خواب ابروها مانند ابروهای طبیعی نباشد و کمی متفاوت باشد. مخصوصا در ناحیه تاج که زاویه دهی آن بسیار دشوار است.

البته این موارد به تجربه و تخصص شخصی که برای شما کاشت ابرو انجام می دهد، برمی گردد. ما در کلینیک خانه سفید با داشتن بهترین تیم های جراحی کاشت ابرو، با تخصص و تجربه بسیار بالا رضایتی که شما در پی کسب آن هستید، مانند تمام کسانی که در این مرکز کاشت ابرو انجام داده اند، را برایتان به ارمغان می آوریم.

سوالات بسیاری در مورد اینکه چه مدت پس از کاشت، ابروها به حالت عادی خود می رسند پرسیده می شود، در پاسخ به این سوال باید گفت که زمانی حدود 6 الی 9 ماه زمان نیاز است تا ابروها به حالت طبیعی خود برسند و نتیجه مورد نظر شما را برآورده کنند. قبل از آن ابروها هنوز تفاوت دارند با ابروی طبیعی و صبر شما تا گذراندن این مدت است که شما را به نتیجه دلخواه می رساند.

منبع:whcl




:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : admin
ت : شنبه 5 مرداد 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');